KEY on vakuuttanut jäsenensä Turvan vapaa-ajan matkustajavakuutuksella. Vakuutettuina ovat liiton jäsenyhdistysten jäsenet ja Kaupan Esimiesseniorit ry:n jäsenet. Vakuutettuina ovat myös vakuutetun mukana matkustavat alle 16-vuotiaat lapset, mukaan lukien omat lapset ja lapsenlapset, vakuutetun puolison lapset sekä vakuutetun kanssa vakinaisesti samassa taloudessa asuvat lapset.

Lisäksi liiton jäsenet on vakuutettu järjestövakuutuksella järjestötehtävissä ja –tilaisuuksissa.

Vuoden 2022 alusta perinteinen muovikortti on poistunut käytöstä. Tilalle voit ladata ilmaisen TaskuTurva –mobiilisovelluksen älypuhelimeesi. KEYn jäsenet näkevät sovelluksen kautta niin omat henkilökohtaiset vakuutuksensa kuin vakuutukset, jotka liitto on ottanut jäsenilleen.

Jos sinulla ei ole älypuhelinta, voit tilata tai noutaa itsellesi paperisen vakuutustodistuksen Turvan asiakaspalvelupisteistä tai numerosta  010 19 5110 ma – pe klo 8 – 18.

Lisätietoja TaskuTurvasta ja sen latausohjeet löydät täältä.

Turvaa rakkaasi Turvassa-henkivakuutuksella

Henkivakuutus ei varsinaisesti hyödytä sinua vaan heitä, jotka ovat sinulle kaikista rakkaimpia. Turvassa-henkivakuutus on uusi ja erityisesti ammattiliiton jäsenelle edullinen henkivakuutus. Turvassa-henkivakuutuksen myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö.

Laske vaikka itse turva.fi/henkivakuutus.

Lue lisää eduistasi ja jäsenvakuutuksistasi täältä.