Esimiesliiton jäsenet ja heidän perheenjäsenensä saavat käyttöönsä liiton omistamien golfosakkeiden pelioikeudet kauden aikana seuraavasti:

Meri-Teijossa pelaamaan pääsee yksi henkilö, ja tälle kaudelle on asetettu ylärajaksi neljä pelikertaa/jäsen. Tarkempia tietoja kentästä ja ajo-ohjeet www.meriteijogolf.com tai 044 7363955.

Kun haluat käyttää MTG:n pelioikeutta, toimi näin:

1. Varaa tiiaika kentältä. Yhteystiedot yllä. Ilmoita jo aikaa varatessasi, että käytät Esimiesliiton pelioikeutta.
  2. Ilmoita varauksesi liiton toimistolle numeroon 03 875 8040 tai sähköpostilla marjo.leutola(ät)esimiesliitto.com.
  3. Vahvistamme varauksen kentälle, jonka jälkeen voit käyttää pelioikeutta.
Nurmijärven golfkeskuksessa liiton omistuksessa on yritysosake, jolla voi pelata 4 ihmistä yhtä aikaa. Jäsen voi kerrallaan viedä mukanaan vain yhden seuralaisen eli kerralla voit varata kaksi pelioikeuslätkää. Käyttäjillä on myös käyttäjäkohtainen kiintiö kausittain (noin 10 peliä/kausi), jotta mahdollisimman moni pääsee etuutta käyttämään. NGK:n lätkien varaus/hallinnointimaksun maksaa käyttäjä itse. Koska jäsenkorttia ei enää toimiteta, voit pyytää jäsenyyslomakkeen liiton toimistolta 03 875 800. NGK:ssa varaus tehdään suoraan kentältä eikä liiton toimistolle tarvitse lähtöaikaa/käyttöä erikseen ilmoittaa. Ajo-ohjeet ja lisätietoa kentästä www.nurmijarvigolf.fi.