Etelä-Suomen piiri hankkii jäsentensä käyttöön rinnekortteja laskettelukohteisiin. Tällä kaudella kohteet ovat samat kuin ennenkin eli Messilä (2), Himos (2) ja Ruka (1).

Lisäksi Pohjois-Savon piiri on hankkinut Tahkolle ja Vuokattiin hissilipun, jotka ovat ensisijaisesti Pohjois-Savon piirin jäsenten käytössä, mutta muutkin saavat kyllä kysellä.

Pirkka-Hämeen piirillä on jäsenilleen hankittuna rinnekortti Himokselta. Sitä varataan kuten muitakin lippuja, liiton toimistolta.

Etelä-Savon piiri taas on hankkimassa Mikkelin Tornimäelle kortin. Se toimii ihan omin sääntöinensä, kannattaa lukea tarkemmin lehdestä. Vain Etelä-Savon piirin jäsenten käytössä.

Liitto on lisäksi ostanut kortit Rukalle, Kolille ja Vihtiin. Käyttö kuten muissakin korteissa.

Rinnekortteja voi varata käyttöönsä joko puhelimitse 03 875 8040, viikonloppuisin 050 331 7135 tai sähköpostitse marjo.leutola(ät)esimiesliitto.com. Yhden lipun varauksia saa yhdelle jäsenelle olla max 10 kpl. Sähköpostivaraus tulee tehdä ajoissa ja viestiin tulee liittää puhelinnumero. Varausta tehdessä tulee ilmoittaa oma nimensä ja korttia käyttävän henkilön nimi, jos korttia käyttää joku muu kuin jäsen itse. Liiton kortteja voivat käyttää kaikki, mutta piirien rinnekortit ovat ensisijaisesti piirin jäsenten käytettävissä.

Rinnekortit ovat ensisijaisesti päiväkäyttäjien käytössä. Lomaosakevaraajat saavat varata kortteja, jos niitä päiväkäyttäjiltä jää yli.

Rinnekortit saa käyttöönsä laskettelukeskusten lipunmyynnistä (Rukalla kauppakeskus Kumpareen infosta) henkilökorttia ja ennakkovarausta vastaan.  Lippua ei siis saa käyttöönsä ilman varausta. Kortti tulee myös aina palauttaa samaan paikkaan, josta sen on käyttöönsä saanut. Palauttamatta jätetyn kortin johdosta aiheutuneet kulut peritään varauksen tehneeltä jäseneltä. Joka talvi aina joku unohtaa rinnekortin taskuunsa.

Rinnekortteja saa pääsääntöisesti käyttöönsä päiväksi kerrallaan (Rukalla max 3 peräkkäistä päivää). Jos muita varauksia ei ole, useamman päivän peräkkäisille varauksille ei ole estettä.