Piiriyhdistystemme vuosikokouksia syksyllä 2020

Kaupanalan esimiesliitto KEY ry jakautuu alueellisiin piiriyhdistyksiin, joiden on pidettävä sääntömääräinen vuosikokouksensa syys – marraskuiden välisenä aikana. Käsiteltävänä ovat mm. edellisen vuoden tilinpäätös, seuraavan toimintavuoden talousarvio ja toimintaohjelma.

Keski-Pohjanmaan piirin Kaupan Esimiehet ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Ravintola Pikkuveljessä, osoitteessa Lintutie 1, 84100 YLIVIESKA (Hotelli Käenpesän yhteydessä) torstaina 29.10.2020 klo 18.00 alkaen. Aloitetaan ruokailulla.  Kokouksessa esillä sääntömääräiset asiat.

Tervetuloa. Johtokunta

Pohjois-Savon piirin Kaupan Esimiehet ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Sokos Hotel Puijonsarvessa, osoitteessa Minna Canthinkatu 16, Kuopio, torstaina 5.11.2020 klo 18 alkaen. Kokouksessa esillä sääntömääräiset asiat.

Tervetuloa. Johtokunta

Pohjois-Suomen piirin Kaupan Esimiehet ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Vanhan paloaseman ullakolla, osoitteessa Kauppurienkatu 24 A, 3. krs, Oulu, keskiviikkona 28.10.2020 klo 18 alkaen. Kokouksessa esillä sääntömääräiset asiat. Johtokunta kokoontuu ennen vuosikokousta samassa tilassa klo 17 – 18.

Tervetuloa. Johtokunta

Etelä-Suomen piirin Kaupan Esimiehet ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Ravintola Vltavan Havel-kabinetissa, osoitteessa Elielinaukio 2, Helsinki, keskiviikkona 4.11.2020 klo 18 alkaen. Ruokailu ennen kokousta klo 17 alkaen. Kokouksessa esillä sääntömääräiset asiat.

Tervetuloa. Johtokunta

Pirkka-Hämeen piirin Kaupan Esimiehet ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään ABC Lahdesjärven kokoustiloissa, osoitteessa Automiehenkatu 39, Tampere, tiistaina 27.10.2020 klo 18 alkaen. Kokouksessa esillä sääntömääräiset asiat.

Tervetuloa. Johtokunta

Lounais-Suomen piirin Kaupan Esimiehet ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Hotelli Scandic Juliassa, osoitteessa Eerikinkatu 4, Turku, maanantaina 26.10.2020 klo 18 alkaen. Kokouksessa esillä sääntömääräiset asiat.