KEY on vakuuttanut jäsenensä Turvan vapaa-ajan matkustajavakuutuksella. Vakuutettuina ovat liiton jäsenyhdistysten jäsenet ja Kaupan Esimiesseniorit ry:n jäsenet. Vakuutettuina ovat myös vakuutetun mukana matkustavat alle 16-vuotiaat lapset, mukaan lukien omat lapset ja lapsenlapset, vakuutetun puolison lapset sekä vakuutetun kanssa vakinaisesti samassa taloudessa asuvat lapset.

Lisäksi liiton jäsenet on vakuutettu järjestövakuutuksella järjestötehtävissä ja –tilaisuuksissa.

Liiton jäsenkortti toimii myös matkavakuutuskorttinasi. Vaihtoehtoisesti saat matkavakuutuskortin puhelimeesi lataamalla ilmaisen TaskuTurva –mobiilisovelluksen. KEYn jäsenet näkevät sovelluksen kautta niin omat henkilökohtaiset vakuutuksensa kuin vakuutukset, jotka liitto on ottanut jäsenilleen.

Lisätietoja TaskuTurvasta ja sen latausohjeet löydät täältä.

Tärkeää tietoa koronatilanteesta

Turva on toistaiseksi sulkenut toimipaikkansa turvatakseen asiakkaiden ja henkilökunnan terveyden. Koronavirukseen liittyvistä asioista on kerätty tärkeää tietoa osoitteeseen turva.fi/korona

Turvan vakuutusedut KEYn jäsenille

Turva tarjoaa KEYn jäsenille 10 % jäsenalennuksen vapaaehtoisista, jatkuvista vakuutuksista. Jos sinulla on Turvan kotivakuutuksen lisäksi vähintään yksi henkilö-, kasko-, lemmikki- tai venevakuutus, saat lisäksi 10 % omistaja-alennuksen.

Jos sinulla on vain yksi vakuutus, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Nämä alennukset eivät koske liikennevakuutusta.

Lisäksi Turva tarjoaa ammattiliittojen jäsenille räätälöityjä vakuutustuotteita, kuten kattavan Liittokaskon sekä Henkikulta- ja Parikulta –henkivakuutukset.

Lue lisää eduistasi ja jäsenvakuutuksistasi täältä.