Esimiesliiton jäsenkortilla saa Teboil-huoltamoilla tankatessaan käteisalennuksen, joka on koodattu jäsenkortin magneettiraitaan. Alennus on vuonna 2021 2,1 snt/litra. Lisäksi saat jäsenkortilla voiteluaineista alennusta 10% (ei yli 10 litran astioista).

Polttoainealennukset saa liiton magneettijuovallisella jäsenkortilla kaikilta Teboil-huoltamoilta ja -automaattiasemilta, lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia.

Teboil myöntää Esimiesliiton jäsenille Teboil-maksuaikakorttia (tilinhoitomaksu 1,35 euroa/lasku), jolla alennukset ovat käteismaksua suuremmat.

Teboilin kausikampanjoiden päivittyvät tiedot löydät Teboilin liittosivuilta.

Teboil&MobilePay

Nyt voit liittää jäsenkorttisi MobilePayhin. Voit maksaa kaikki autoiluun liittyvät ostot asemien sisäkassoilla ja samalla saat helposti maksun yhteydessä korttiin liitetyt jäsenalennukset. Kun kampanja-aikana 15.1. – 15.2. käyt maksamassa asemalla MobilePaylla, saat kiitokseksi maksutta kahvin tai teen. Ostolla ei ole alarajaa.

Linkki kampanjasivulle https://www.teboil.fi/liitto/mobilepaylla-kahville/