Tähän on kerätty muita jäsenkortilla saatavia etuja:

Teboil

Esimiesliiton jäsenkortilla saa Teboil-huoltamoilla tankatessaan käteisalennuksen, joka on koodattu jäsenkortin magneettiraitaan. Alennus on vuonna 2017 2,1 snt/litra. Lisäksi saat jäsenkortilla voiteluaineista alennusta 10% (ei yli 10 litran astioista).

Polttoainealennukset saa liiton magneettijuovallisella jäsenkortilla kaikilta Teboil-huoltamoilta ja -automaattiasemilta, lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia.

Teboil myöntää Esimiesliiton jäsenille Teboil-maksuaikakorttia (tilinhoitomaksu 1,35 euroa/lasku), jolla alennukset ovat käteismaksua suuremmat.

Holiday Club -etu -15%

thumbnail of KEY jäsenetu ilmoitus nettiin 2017-2018

Holiday Club tarjoaa Kaupanalan esimiesliiton KEY ry:n jäsenistölle 15 % alennuksen majoituksesta kaikissa Suomen Holiday Club -kohteissa, mm. Saimaalla, Turun Caribiassa, Tampereen Kylpylässä, Katinkullassa, Kuusamon Tropiikissa, Saariselällä ja Sallassa. Holiday Club -kohteisiin kuuluvat useat kylpylähotellit, Villas-huoneistot sekä loma-asunnot.

Hotellissa hintaan sisältyy majoitus ja aamiaiset, loma-asunnoissa ja Villas-huoneistoissa pyyhkeet, vuodevaatteet ja loppusiivous. Alennus lasketaan päivän majoitushinnasta. Loma-asunnoissa ja Villaksissa minimimajoitus 2 vrk. Majoitusvarauksen yhteydessä voit varata kylpylän käytön erikoishintaan.

-15 % etu KEY:n jäsenistölle koodilla: KEY15. Etu on voimassa 31.12.2018 saakka.

Tutustu kohteisiin ja varaa lomasi: www.holidayclub.fi

Holiday Club -kylpylälomalla yövyt ylellisesti hotellihuoneessa, rentoudut kylpylässä ja hemmotteluhoidoissa, herkuttelet ravintoloissa ja baareissa, golfaat ja peuhaat Angry Birds Activity Park -sisäaktiviteettipuistossa.

Imatran kylpylä

thumbnail of Imatran kylpylä SAK jäsenedut 2017_2018