VAPAAT VIIKOT tai JAKSOT syksy 2021

• Päivitetty 17.9.2021.
  • Jokainen käyttäjä on vastuussa huoneen/huoneisto/mökin siisteydestä. Käyttäjän on siis siivottava asunto sellaiseen kuntoon, että sinne voivat seuraavat majoittua hyvillä mielin.
  • Jos jokin alla olevan listan viikko kiinnostaa, ole suoraan yhteydessä marjo.leutola(ät)esimiesliitto.com tai 03 875 8040. Älä tee hakemusta.
  • Lomakohteissamme ei ole vuorokausi- tai viikonloppuvuokrausta, kohteita vuokrataan vain kokonaisiksi jaksoiksi tai viikoiksi. Poikkeuksena Tahko, josta voi vuokrata viikonlopun pe – ma. Viikonloppuhinta tällöin -50e viikkohinnasta.
  • Lomaosakkeiden vaihtopäivä on joko perjantai tai lauantai. Vain Rokualla noudatetaan kalenteriviikkorytmiä. Tarkista aina, mitä olet hakemassa, ettet joudu yllättymään: esimerkiksi viikko 10 alkaa aina viikon 9 perjantaina tai lauantaina (Pyhätunturi, Punkaharju).
  • Ruka chalettia, Kalajoen rantahuoneistoa, Ikaalisten huoneita ja Tallinnan kaupunkihuoneistoa vuokrataan ma – pe ja pe – ma jaksoissa. Merkitse hakulomakkeeseen selvästi hakemasi jakson alku- ja loppupäivämäärät.
  • Haku kevään viikoille 1 – 26/2022 on alkanut.
  • * Tähdellä merkityt on remontoitu vastikään.

Saariselkä           viikot 39, 41, 44 – 45

Levi*                    ei vapaita viikkoja

Pyhätunturi A4/B5       viikot 41 – 42, 44 – 45, 47 – 48

Ruka*                   viikko 45

Ruka ski chalet   jaksoja vapaana: 27.9. – 1.10.; 18. – 22.10.; 22. – 25.10.; 25. – 29.10.; 5. – 8.11.; 12. – 15.11.; 22. – 26.11.; 20. – 24.12.

Vuokatti*              viikot 44 – 50

Tahko*                   viikot 44 – 51

Himos*                  viikot 47 – 50

Punkaharju 4hh*    viikot 39, 41 – 52

Punkaharju 6hh*    viikot 44 – 51

Rokua                      viikot 38 – 43

Meri-Teijo*            viikot 48 – 52

Rymättylä*             viikko 41

Tallinnan huoneistossa on runsaasti vapaata, mutta matkustusrajoitukset hidastavat vielä matkustamista.

Hotelli Terme*:  huoneissa vielä hyvin vapaata syksyn aikana. Huoneessa 309 tehdään putkiremonttia noin lokakuun puoliväliin asti. Molemmat huoneet remontoituja. Kylpylä-hotellin toiminta alkanut uudelleen virkeänä, joten kannattaa seurata mediaa ja kylpylän kotisivuja silmä tarkkana, jos kiinnostaa.

Kalajoen ranta-asunnossa vapaita jaksoja vasta syyskuulla, alkaen 24.9. Lomaosake edelleen ensisijaisesti jäsenhankkijoiden varattavissa.

Jos jokin viikko tai jakso kiinnostaa, laita sähköpostia marjo.leutola(ät)esimiesliitto.com tai soita 03 875 8040.