Ikaalinen I (2+2hh) Terme 309

Kolmannen kerroksen huone Hotelli Termessä on kooltaan 33m yksiö keittosyvennyksellä, kylpyhuoneella ja parvekkeella. Huoneessa on kaksi vuodetta ja 120cm vuodesohva, josta saa tarvittaessa lisävuoteen yhdelle aikuisella tai kahdelle lapselle. Tilavalta parvekkeelta on komeat näkymät järvelle. Kylpyhuonetta ei remontin yhteydessä uusittu.

Ikaalinen II (2+2hh) Terme 652

Saunallinen kattohuone Hotelli Termen ylimmässä kerroksessa Ikaalisten Kylpylän alueella odottaa kylpyläelämästä nauttivia Esimiesliiton jäseniä seurueineen. Huoneesta ja parvekkeelta on hienot näköalat Kyrösjärvelle. Huoneiston pinta-ala on 35 m2 ja alkovissa on vuoteet kahdelle. Vuodesohvasta (120cm) saa lisävuoteet edelleen kahdelle lapselle/yhdelle aikuiselle.

Huoneiden vuokraan ei kuulu ravintola- eikä hotellipalveluitapalveluita, mutta keittonurkkauksessa on jääkaappi, sähkölevy ja mikroaaltouuni sekä perusvälineistö ruuan valmistukseen ja astiat neljälle hengelle. Ihan pelkällä ravintolaruualla ei siis tarvitse toimeen tulla, vaikka päärakennuksessa tarjoillaan sekä aamiaisbuffet että seisova lounaspöytä erillistä maksua vastaan. Myös á la carte –ravintola löytyy päärakennuksesta.

Termestä on päärakennus Mainigissa sijaitsevaan kylpylään matkaa noin 400 metriä. Sama matka on kauniille ja toiminnalliselle ranta-alueelle, jossa on lapsille ja lapsenmielisille kesäaikaan paljon puuhaa. Vesitropiikin liput eivät sisälly huoneiden hintaan. Talviaikaan hiihtoladut lähtevät liki ovensuusta.

4 vrk arkijakso, 3 vrk viikonloppujakso

Lomajaksot on jaettu arkijaksoihin (maanantaista perjantaihin) ja viikonloppujaksoihin (perjantaista maanantaihin). Huoneen saa käyttöönsä tulopäivänä kello 15 ja se pitää luovuttaa lähtöpäivänä kello 12 mennessä. Lomailusta peritään aina kiinteä hinta 200 euroa/jakso (652) ja 100e/jakso(309).

Huoneissa ei ole liinavaatteita, eli ne täytyy muistaa ottaa mukaansa kotoa. Lomalaisen on myös itse vastattava huoneen siivoamisesta. Huoneissa on imuri ja pieni perusvälineistö siivoukseen. Omistavien piirien jäsenet ovat omille jaksoilleen etusijalla, merkinnällä KEY varustettuja viikkoja haettaessa kaikki jäsenet ovat samoissa lähtöasemissa.

Avainpalvelua hoitaa S-market Ikaalinen.

SIIRRY LOMAOSAKEHAKUUN