Ikaalinen I (3 – 4hh)

Saunallinen kattohuone Hotelli Termen ylimmässä kerroksessa Ikaalisten Kylpylän alueella odottaa kylpyläelämästä nauttivia Esimiesliiton jäseniä seurueineen. Huoneeseen voi majoittua enimmillään neljä henkilöä, mutta silloin ollaan jo kuin sillit suolassa. Huoneesta ja tilavalta parvekkeelta on hienot näköalat Kyrösjärvelle. Huoneiston pinta-ala on 35 m2 ja alkovissa on vuoteet kahdelle. Vuodesohvasta (120cm) saa lisävuoteet edelleen kahdelle lapselle/yhdelle aikuiselle.

Ikaalinen II (2hh)

Kolmannen kerroksen huone Hotelli Termessä on yksinomaan piiriyhdistysten omistuksessa. Huone on kooltaan 33m yksiö keittosyvennyksellä, kylpyhuoneella ja parvekkeella. Huoneessa on kaksi vuodetta ja tilavalta parvekkeelta on komeat näkymät järvelle.

Huoneiden vuokraan ei kuulu ravintola- eikä hotellipalveluitapalveluita, mutta keittonurkkauksessa on jääkaappi, sähkölevy ja mikroaaltouuni sekä perusvälineistö ruuan valmistukseen ja astiat neljälle (kattohuoneistossa viidelle) hengelle. Ihan pelkällä ravintolaruualla ei siis tarvitse toimeen tulla, vaikka päärakennuksessa tarjoillaan sekä aamiaisbuffet että seisova lounaspöytä erillistä maksua vastaan. Myös á la carte –ravintola löytyy päärakennuksesta.

Termestä on päärakennus Mainigissa sijaitsevaan vesitropiikkiin (kylpylä) matkaa noin 400 metriä. Sama matka on kauniille ja toiminnalliselle ranta-alueelle, jossa on lapsille ja lapsenmielisille kesäaikaan paljon puuhaa. Vesitropiikin liput eivät sisälly huoneiden hintaan. Talviaikaan hiihtoladut lähtevät liki ovensuusta.

Arkea ja sunnuntaita, aina samaan hintaan

Lomajaksot on jaettu arkijaksoihin (maanantaista perjantaihin) ja viikonloppujaksoihin (perjantaista maanantaihin). Huoneen saa käyttöönsä tulopäivänä kello 15 ja se pitää luovuttaa lähtöpäivänä kello 12 mennessä. Lomailusta peritään aina kiinteä hinta 200 euroa/jakso (652) ja 100e/jakso(309).

Huoneissa ei ole liinavaatteita, eli ne täytyy muistaa ottaa mukaansa kotoa. Lomalaisen on myös itse vastattava huoneen siivoamisesta. Huoneessa on imuri ja pieni perusvälineistö siivoukseen. Omistavien piirien jäsenet ovat omille jaksoilleen etusijalla, merkinnällä KEY varustettuja viikkoja haettaessa kaikki jäsenet ovat samoissa lähtöasemissa.

Huoneistot remontoidaan elo – lokakuussa 2018.

Avainpalvelua hoitaa S-market Ikaalinen.