Yksi KEY:n ehdottomasti suosituimmista jäseneduista ovat lomaosakkeet, joita vuokrataan liiton jäsenille edulliseen omakustannushintaan. Lomaosakkeet ovat jaossa kahdesti vuodessa: kevään viikkoja/jaksoja (1 – 26) haetaan edellisenä syksynä (syys-lokakuussa), kesän ja syksyn viikkoja (27 – 52) keväällä (huhtikuussa). Haku on Palveluesimies-lehdessä, jossa myös tarkat hakuajat kulloinkin ilmoitetaan. Haku tapahtuu vain nettilomakkeella. Hakuaikojen ulkopuolella ota yhteyttä marjo.leutola(ät)esimiesliitto.com, älä käytä hakemuslomaketta.

Jos olet kiinnostunut käynnissä olevan kauden viikoista, älä tee hakemusta vaan laita sähköpostia tai soita Marjolle. Vapaat viikot löytyvät vasemmalta listalta, jota pyritään päivittämään aina, kun muutoksia tulee.

Vaikka varausjärjestelmä vahvistaa varauksesi, se on vasta hakemus. Päätös varauksesta tulee sähköpostiisi. Sähköinen varausjärjestelmä on käytössä vain varsinaisten hakujen aikaan. Muina aikoina ota yhteyttä sähköpostitse.

SIIRRY LOMAOSAKEHAKUUN

Perinteisten lomamökkiemme vuokra-aika on aina viikko, joko perjantai – perjantai, lauantai – lauantai (Pyhä ja Punkaharju) tai Rokualla kalenteriviikko maanantaista sunnuntaihin. Poikkeuksen tekee Tahko, josta voi vuokrata myös viikonlopun pe – ma. Viikonloppuhinta tällöin -50e viikkohinnasta.

Kalajoen uutta ranta-asuntoa, Ikaalisten kylpylähuoneita, Tallinnan huoneistoa ja Ruka Ski Chalet -huoneistoa vuokrataan jaksoissa maanantaista perjantaihin (arkijakso) tai perjantaista maanantaihin (viikonloppujakso). Hinnastossa on näiden kohteiden osalta jaksohinta, muiden osalta viikkohinta.

Olemme siirtymässä avainten koodilukitussäilytykseen, eli avain on mökin seinässä koodilukitussa pikku laatikossa. Niissä kohteissa, joissa avainpalvelua on, emme vastaa avainpalvelun aukioloissa tapahtuvista muutoksista. Tarkista aina ennen lomaasi, että avainpalvelu on varmasti avoinna. Mikäli menet lomaosakkeeseen poikkeavaan aikaan, sovi itse avainpalvelun kanssa asiasta.

Kotieläimet voivat lomailla isäntäväen kanssa kaikissa lomaosakkeissamme. Siivoaminen heidän jälkeensä kuuluu vastuulliselle isäntäväelle.

Mökkien varustetaso

Rokuan erämökkiä lukuunottamatta KEY:n lomaosakkeet on varusteltu monipuolisesti. Mökeissä on muun muassa jääkaappi, liesi, televisio, mikroaaltouuni, astianpesukone sekä pohjoisen lomaosakkeissa myös kuivauskaappi vaatteille. Ruokailuvälineet vähintään kuudelle hengelle, ruuanvalmistusvälineet sekä vuodevaatteet, ei liinavaatteita.

Mökkien vuokrausaika

Rokuan erämökkiä vuokrataan kalenteriviikoittain (ma – su). Pyhätunturin ja Punkaharjun mökkien vuokra-aika on lauantai – lauantai siten, että viikko alkaa aina edellisen viikon lauantaina (esimerkiksi viikko 12 alkaa viikon 11 lauantaina). Muiden lomaosakkeiden vuokra-aika on perjantai – perjantai.