Etelä-Suomen piiri hankkii jäsentensä käyttöön rinnekortteja laskettelukohteisiin. Kaudella 2017-2018 kohteet ovat Messilä (2 korttia), Himos (2 korttia) ja Ruka (1 kortti).

Rinnekortteja voi varata käyttöönsä joko puhelimitse 03 875 8040 tai sähköpostitse marjo.leutola(ät)esimiesliitto.com. Sähköpostivaraus tulee tehdä ajoissa ja viestiin tulee liittää puhelinnumero. Varausta tehdessä tulee ilmoittaa oma nimensä ja korttia käyttävän henkilön nimi, jos korttia käyttää joku muu kuin jäsen itse.

Rinnekortit saa käyttöönsä laskettelukeskusten lipunmyynnistä (Rukalla kauppakeskus Kumpareen infosta) jäsenkorttia/henkilökorttia ja ennakkovarausta vastaan.  Lippua ei siis saa käyttöönsä ilman varausta. Kortti tulee myös aina palauttaa samaan paikkaan, josta sen on käyttöönsä saanut. Palauttamatta jätetyn kortin johdosta aiheutuneet kulut peritään varauksen tehneeltä jäseneltä. Joka talvi aina joku unohtaa rinnekortin taskuunsa.

Rinnekortteja saa pääsääntöisesti käyttöönsä päiväksi kerrallaan ja Etelä-Suomen jäsenet ovat aina etusijalla varauksia tehtäessä. Rukalla on muodostunut tavaksi, että eteläsuomalainen voi ennakkovarata korttia enintään kolmeksi peräkkäiseksi päiväksi. Jos muita varauksia ei ole, useamman päivän peräkkäisille varauksi ei ole estettä.